Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Marknadscheferna tänker ösa på

Publicerad: 28 oktober 2015, 09:09

Mer än hälften av storbolagen planerar att öka sina reklaminvesteringar under nästa år – och det är företagen i handeln som är mest offensiva. Det visar en ny undersökning med svar från 282 marknadschefer.


Ämnen i artikeln:

DagligvarorHemelektronik

Fler än hälften av de svenska bolag som omsätter över en miljard kronor planerar att öka sina investeringar inom marknadsföring under 2016.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

DagligvarorHemelektronik

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev