Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Lykos marknadschef om bolagets avgörande position: ”Vi vill förstärka det varma och undvika skönhetshetsen”

Publicerad: 15 augusti 2022, 12:43

Kalle Eliason, marknadschef för Lyko,

Lyko växer snabbt med aggressiva förvärv och planer för Europa. Men något som inte är aggressivt är bolagets marknadskommunikation. ”Det ska finnas en go’ känsla kring oss”, säger bolagets CMO Kalle Eliason som här benar ut Lykos kommunikationsfilosofi.


Ämnen i artikeln:

LykoKommunikation

Lyko har under de senaste åren växt med att köpa en rad bolag som efter hand har införlivats i portföljen. Tillväxten och en allt bredare målgrupp har gjort att kommunikationsarbetet

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

LykoKommunikation

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev