Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Lyko bjöd in till hajpade Clubhouse: ”Våga öppna upp, först då kan det bli givande”

Publicerad: 15 februari 2021, 13:13

När Lyko släppte sitt bokslut för 2020 passade man på att bjuda in till den hajpade sociala appen Clubhouse. ”Det är deltagarnas bidrag som gör samtalet intressant”, säger kommunikationschefen Tom Thörnblom.


Ämnen i artikeln:

Hälsa och egenvårdSociala medierLyko

Läs mer: Lykos styrkebesked: ”Vi ökar resultatet kraftig med bibehållen hög tillväxt”

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News