Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Lucköppning i handeln driver trafik och försäljning: ”Varje morgon får vi en indikation”

Publicerad: 9 december 2021, 14:00


Allt eftersom dagarna i december tickar på släpper detaljhandelskedjorna sina kalendererbjudanden – och de blir fler. Åhléns, MQ Marqet och Outnorth berättar om syftet med sina adventskalendrar.


Ämnen i artikeln:

ÅhlénsMQ MarqetOutnorth

En av de första aktörerna att hoppa på trenden var Åhléns som kör konceptet för sjunde året i rad.

– Syftet med julkalendern är både att driva försäljning och att förstärka

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ÅhlénsMQ MarqetOutnorth

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev