Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Lill-Babs familj ansiktet utåt för Kappahl: ”Ett varumärke som vi vuxit upp med”

Publicerad: 10 oktober 2019, 07:27

Lill-Babs barn och barnbarn blir ansikten utåt för Kappahl. Döttrarna Malin Berghagen och Kristin Kaspersen med familjer kommer att synas i kedjans höst- och julkampanj.


Ämnen i artikeln:

KläderKappahl

– Vi på Kappahl värdesätter familjen och erbjuder sortiment till alla familjemedlemmar. Vi är därför extra glada att Kaspersen/Berghagen lyfter detta tillsammans med oss, säger marknadschef Glenda Marevind i en

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

KläderKappahl

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News