Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Lidl försökte kränga gräsmatteluftare – mitt i snöyran: ”Inget unikt”

Publicerad: 13 mars 2018, 14:17

Foto: Eric Nordlund

Personlig reklam är ett område som växer snabbt. Men veckans reklamblad hos Lidl blev allt annat än personligt. ”Dags att fixa i det gröna. Tack, då vet vi”, kommenterar Eric Nordlund i Kåge, Västerbotten.


Ämnen i artikeln:

DagligvarorLidl

Våren kanske börjar närma sig på vissa håll i landet.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

DagligvarorLidl

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev