Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Kedjorna kidnappar pophits

Publicerad: 24 juni 2015, 07:11

Dr Alban är först ut av fler svenska artister att tolka Backstreet Boys-låten Larger than life i reklam för Netonnet. Samtidigt har Roxette spelat in en ny version av The Look för Kappahl.


Ämnen i artikeln:

HemelektronikModeKappahlLifeNetonnet

Förra året lanserade hemelektronikkedjan en reklamfilm med Backstreet Boys där gruppen framför sin hit Larger than life, omdöpt till Lager than life.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News