Marknadsföring
Kedjorna är laddade för mello-mys: ”Få program som når in i så många hem”
Publicerad: 31 januari 2019, 13:39
Snart är det dags för Melodifestivalen och Coop och Elon, som sponsrar arrangemanget, är minst lika taggade som svenskarna hemma i tv-soffan. ”De flesta har redan laddat upp hemma, vi har laddat upp i butikerna”, säger Christian Dahlborg, marknadschef på Elon.
Inför årets upplaga står Coop, Elon, Marabou, Coca-Cola och Toyota som huvudsponsorer.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.