Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Kedjans klubbsuccé: ”Långt över förväntan”

Publicerad: 2 november 2015, 10:42

Hallå där Cecilia Helsing, marknadschef på Akademibokhandeln, som jobbat hårt med utvecklingen av den nya kundklubben Akademibokhandelns Vänner.


Ämnen i artikeln:

Media, lek och nöjeMedia och underhållningAkademibokhandeln

Vad innebär det att bli vän med Akademibokhandeln?
– Först och främst handlar det om ekonomiska fördelar, såsom särskilda vän-priser på utvalda varor, riktade erbjudanden baserade på tidigare köp och inbjudan

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev