Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

K-rauta firar moderslandet med kampanj: ”I grund och botten ett finskt företag”

Publicerad: 6 december 2017, 12:46

I dag fyller Finland 100 år. För K-rauta i Sverige var det självklart att uppmärksamma dagen. ”Det finska arvet finns hos oss”, säger Magnus Jirlow, tillförordnad marknadschef.


Ämnen i artikeln:

ByggK-rauta

I dag är det 100 år sedan Finland blev självständigt. Det tycker K-rauta är viktigt att uppmärksamma, även här i Sverige.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ByggK-rauta

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev