Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Interflora taggar upp: ”Vi vill prata om effekten av blommor”

Publicerad: 1 september 2017, 10:48

Interflora moderniserar med ny logga, nytt butikskoncept och förbättrat samarbete med butikerna.”Vi satsar på en gemensam kundupplevelse online och i butik med fokus på kvalitet”, säger marknadschefen Alexandra Wahlqvist.


Ämnen i artikeln:

Heminredning

Interflora, landets största blomfackhandelskedja, lanserar en rad förändringar:

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Heminredning

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev