Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Ikea tar ställning för ökad tillfredsställelse i sovrummet – här är nya kampanjen

Publicerad: 11 mars 2019, 08:56

Ikea lanserar den ultimata guiden till ökad tillfredsställelse i sovrummet: Kåma Sutra.


Ämnen i artikeln:

HeminredningIkea

Ikea i USA slår ett slag för att piffa till vistelsen i sovrummet via den 44-sidiga onlinekatalogen Kåma Sutra. Tillfredsställelsen ska möbeljätten hjälpa kunderna att uppnå genom att ta tag

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

HeminredningIkea

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News