Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Hon får Halebop att höras i surret: ”Bra reklam når inte bara ut, utan också in”

Publicerad: 26 februari 2021, 14:12

Hon etablerar butiker i skokartongs-storlek och säljer med QR-koder gjorda av pärlplattor. ”Det är lite för mycket modell 1A i handelns marknadsföring i dag”, säger Johanna Sahlman på Halebop.


Ämnen i artikeln:

Hemelektronik

Läs mer: Halebop öppnar kedja – det gäller bara för kunderna att hitta butikerna

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Hemelektronik

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev