Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Här är Willys stora succé

Publicerad: 15 juni 2016, 07:54

Willys har på bara tre år nått två miljoner pluskunder. Nu talar vd:n ut om succésatsningen. ”Lojalitetsprogrammet är en av faktorerna bakom säljframgången”, säger Thomas Evertsson.


Ämnen i artikeln:

DagligvarorLivsmedelWillys

Axfoods lågpriskedja Willys introducerade sitt digitala lojalitetsprogram Willys plus så sent som i början av 2013 och nu har alltså två miljoner svenskar anslutit sig.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

DagligvarorLivsmedelWillys

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev