Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Här är Lagerhaus Instagram-succé – ny milstolpe: ”Racear med de stora jättarna”

Publicerad: 2 mars 2018, 06:34

I helgen nådde Lagerhaus en ny milstolpe i sociala medier. Kedjan passerade 200 000 följare på Instagram. ”En av de störa svenska retailaktörerna där”, säger Maria Lofjärd, ansvarig för sociala medier.


Ämnen i artikeln:

HeminredningLagerhaus

Lagerhaus startade sitt Instagram-konto redan 2012. Sex år senare har kedjan 200 000 följare där.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

HeminredningLagerhaus

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev