Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Handelsgurun totalsågar Black Friday: ”Detaljhandeln måste sluta uppmuntra illojalitet”

Publicerad: 10 september 2019, 13:01

Foto: Olivia Helle

Glöm Black Friday och de kunder som bara dyker upp när du toksänker dina priser. Istället är långvariga relationer vägen till lönsamhet. ”Ta reda på vem som är dig trogen och ge dem mer kärlek”, säger den amerikanske professorn Peter Fader, i en intervju med Market.


Ämnen i artikeln:

kundrelation

Läs mer: Här är åtta kedjors planer för Black Friday – och en som bojkottar super-rean

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

kundrelation

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev