Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

H&M visar kalsongerna under Super Bowl

Publicerad: 8 januari 2014, 06:55

Foto: Andreas Heneborn

Modejätten ska sända en interaktiv reklamfilm för sin David Beckham-kollektion under årets final i amerikansk fotboll.


Ämnen i artikeln:

ModeH&M

Den 30 sekunder långa reklamfilmen är den första någonsin under Super Bowl som är interaktiv på det sätt att det går att handla produkterna i reklamen direkt från tv:n, skriver

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ModeH&M

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News