Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

H&M efter OS-succén: Det är roligt att de aktiva gillar plaggen

Publicerad: 17 februari 2014, 13:59

Hallå där Håcan Andersson, H&M:s pressavdelning. Sverige har tagit nio medaljer i OS hittills. Ni har tagit fram de aktivas kläder. Vid intervjuer, ceremonier och annat syns er logga på dem. Vad betyder en sådan exponering för H&M?


Ämnen i artikeln:

ModeH&M

– Vi gläds med de aktiva i den svenska OS-truppen och tycker så klart att det är roligt att de gillar plaggen. För oss är det ett sätt att visa att

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ModeH&M

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News