Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

H&M-chefen om krisrubrikerna: ”Det går till överdrifter”

Publicerad: 13 augusti 2018, 13:05

Foto: Thomas Ohlén

Som börsbolag får H&M finna sig i att granskas i sömmarna. ”När det målas upp som fullständig kris så tycker jag att det går till överdrifter”, säger Karl-Johan Persson. Här ger H&M-bossen sin syn på skriverierna men också på hur vägen framåt ser ut för modejätten.


Ämnen i artikeln:

KläderH&MKommunikation

Krisrubrikerna duggade tätt kring H&M under våren.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

KläderH&MKommunikation

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News