Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

H&M betalar en miljon för reklamen – i sekunden

Publicerad: 16 januari 2014, 09:26

Foto: Lasse Fredriksson

Snart briserar USA:s största tv-händelse: Super Bowl-finalen. H&M är med som en av annonsörerna. Prislappen för tv-tiden är 26 miljoner kronor.


Ämnen i artikeln:

ModeH&M

Söndagen den 2 februari brakar det loss i USA. Då bänkar sig minst 110 miljoner tittare framför Super Bowl-finalen i amerikansk fotboll, i år mellan New York Giants och New

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ModeH&M

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News