Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Glitter gör reklamfilm med Boomerang: ”Något vår målgrupp kan relatera till”

Publicerad: 8 november 2017, 12:46

I sin senaste reklamfilm Holiyay har Glitter använt sig av appen Boomerang. ”Manéret förmedlar varumärket väl”, säger marknadschefen.


Ämnen i artikeln:

AccessoarerGlitter

Boomerang är en app som används flitigt i sociala medier. Den fångar flera stillbilder under en sekund och sammanfogar sedan dem till en kort rörlig film som spelas fram och

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

AccessoarerGlitter

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News