Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Gant flirtar med millennium-generationen – lanserar egen tv-serie om livets stora frågor

Publicerad: 6 oktober 2017, 09:42

Gant vill tilltala den kräsna millennium-generationen. Nu lanserar varumärket en tv-serie som behandlar livets stora frågor. ”Om man ska bli älskad måste man ge kärlek först”, säger vd Patrik Nilsson.


Ämnen i artikeln:

KläderGant

Lärande har alltid varit en del av Gants DNA, enligt Patrik Nilsson. Sedan en tid tillbaka arbetar företaget internt enligt devisen ”Never stop learning”.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

KläderGant

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News