Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Först Black Friday – nu vill Elgiganten få svenskarna att shoppa loss på Singles Day

Publicerad: 6 november 2017, 06:56

Foto: Shutterstock

Elgiganten firar Singles Day. Kedjan vill få svenskarna att ta, vad de själva kallar, världens största shoppingdag till sina hjärtan. ”Vi tror att det kan bli lika stort som Black Friday”, säger vd.


Ämnen i artikeln:

HemelektronikElgiganten

Singles Day är ett fenomen som uppstod i Kina på 1990-talet men som nu har spridit sig över hela världen. Namnet kommer från att det inledningsvis var en dag då

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

HemelektronikElgiganten

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News