Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Följarnas innehåll i sociala medier är hårdvaluta: ”Säljet följer efter”

Publicerad: 16 januari 2018, 10:41

Foto: Shutterstock

Inget säljer så bra som engagemang. Och vägen dit går ofta via smarta strategier på sociala medier, där användarstyrt innehåll är det nya svarta.


Ämnen i artikeln:

ModeSociala medier

En rullväska på New Yorks asfalt i motljus. En skidåkare på en alptopp som njutningsfullt halsar en träningsdryck. En solbränd yogatjej på stranden i välsittande tights.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ModeSociala medier

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev