tisdag30 maj

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Experterna: Därför ska du satsa på marknadsföring – trots krisen

Publicerad: 14 april 2020, 08:12

Smart att spara på marknadsföringen när coronakrisen tär på kassan? Nej, säger både professorn Magnus Söderlund och marknadsföringskonsulten Sara Öhman, även om båda varnar för att spinna på just corona-oron i kommunikationen. Dessutom ger de tips som inte tär på kassan.

Ämnen i artikeln:

Detaljhandeln

Bild 1/2  

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev