Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Expertens fyra steg: Så påverkar influerarna dina kunder – och deras köpbeslut

Publicerad: 17 februari 2021, 14:28

Varför har influerare så stark påverkan, vad händer i konsumentens huvud? Vad ger effekt – och vad ska man undvika? Forskaren Jonas Colliander ringar  in punkterna som avgör om samarbetet lyckas.


Ämnen i artikeln:

Influencers

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Influencers

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News