Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Efter sajtkraschen – Nelly lanserar nytt samarbete med Bianca Ingrosso

Publicerad: 6 april 2021, 13:10

Nelly fortsätter sin samarbete med Bianca Ingrosso. I en ny kampanj har influeraren och tv-personligheten valt ut sina favorit för våren. ”Jag försöker alltid göra det där lilla extra i vardagen”, säger hon.


Ämnen i artikeln:

ModeNellyInfluencers

Läs mer: Bianca-hysteri hos Nelly: ”På en timme sålde vi 90 procent av kollektionen”

”Att våga följa sina drömmar fullt ut och inte låta sig begränsas av tillvaron”, det är temat för Nellys senaste kampanj.

Den är också det första av flera samarbeten som e-handlaren gör med Bianca Ingrosso under 2021.

– Efter ett år med restriktioner och många inställda händelser, vill vi uppmuntra våra kunder till att känna sig fantastisk varje dag och fira sig själva. Bianca Ingrosso är helt rätt person att inspirera andra till detta, säger vd Kristina Lukes i en kommentar.

Nelly och Bianca Ingrosso inleddes ett samarbete 2020 som resulterade i klädkollektionen som sålde slut på tjugo minuter och sajten kraschade.

Nu har parterna alltså flera spännande projekt på gång, där vårkampanjen är först ut.

– Jag försöker alltid göra det där lilla extra i vardagen, som får mig att må bra och ha kul. Det kan vara allt från att göra hemma-myset lite härligare med snygga mjukiskläder och leka Carrie Bradshaw även ensam hemma haha, till att sätta på mig mina favoritklackar även när jag bara ska äta brunch. Det känns därför fantastiskt kul att jag tillsammans med Nelly.com får möjligheten att guida en större publik bland pastellfärgade plagg och accessoarer, säger Bianca Ingrosso i en kommentar.

Läs mer: Efter förra årets hysteri – Nelly växlar upp samarbetet med Bianca Ingrosso

Daniel Norman

Redaktör

daniel.norman@bonniernews.se

Ämnen i artikeln:

ModeNellyInfluencers

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News