Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Efter Facebook och Instagram – nu är det dags att spana in Tiktok: ”Det här har bara börjat”

Publicerad: 5 oktober 2020, 07:44

Tiktok har tagit världen med storm och har sedan starten 2017 fått över 800 miljoner aktiva användare. Och appen innehåller mer än dansande tonåringar och korta sketcher. ”Men man måste spela efter Tiktoks regler, det är svårt att driva sin egen agenda”, säger Sara Öhman, expert på digital marknadsföring.


Ämnen i artikeln:

Sociala medierDetaljhandeln

Moby Siddique, vd på Redpandas.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Sociala medierDetaljhandeln

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev