Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Dina kunder har förändrats – så corona-anpassar du din marknadsföring

Publicerad: 27 maj 2020, 13:09

Foto: Johan Wingborg och Andreas Dyrberg Skog (Bilden är ett montage.)

Personlig, relevant och digital – tre nyckelord sammanfattar hur din marknadsföring bör vara för att nå ut under och efter coronapandemin. Det säger Eva Ossiansson, ekonomie doktor i marknadsföring vid Handelshögskolan, Göteborgs universitet.


Ämnen i artikeln:

DetaljhandelnCorona

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

DetaljhandelnCorona

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev