Marknadsföring
City Gross samarbete med Tina Nordström ger utslag: ”Laddar för 2018”
Publicerad: 1 december 2017, 07:34
City Gross fortsätter samarbetet med Tina Nordström och är i full färd med julkampanj och planering för 2018. Mätningar visar på starka utfall för kampanjerna.
”Tina Knackar på” är reklam- och content-konceptet för City Gross, där man med hjälp av Tina Nordström vill visa City Gross omtanke för kunder och råvaror. Konceptet tas bland annat
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.