Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

City Gross samarbete med Tina Nordström ger utslag: ”Laddar för 2018”

Publicerad: 1 december 2017, 07:34

City Gross fortsätter samarbetet med Tina Nordström och är i full färd med julkampanj och planering för 2018. Mätningar visar på starka utfall för kampanjerna.


Ämnen i artikeln:

DagligvarorCity Gross

”Tina Knackar på” är reklam- och content-konceptet för City Gross, där man med hjälp av Tina Nordström vill visa City Gross omtanke för kunder och råvaror. Konceptet tas bland annat

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

DagligvarorCity Gross

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News