Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Butikens tre lyckopiller – så gör du kunden glad

Publicerad: 10 januari 2014, 09:18

Konkurrensen ökar och shoppingupplevelsen blir allt viktigare. En stor utmaning är att inte bara göra kunden nöjd, utan också glad. Här ger professor Magnus Söderlund punkterna som forskningen visar verkligen fungerar.


I många nöjd-kund-undersökningar ger de flesta kunder ofta fler höga nöjdhetspoäng än låga. Den stora utmaningen är att ta shoppingupplevelsen till nästa nivå.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev