Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Bubbleroom låter kunderna spela sig till rabatter – lanserar eget mobilspel

Publicerad: 2 mars 2018, 10:05

Bubbleroom förstärker relationen med sina trogna kunder - genom att lansera ett mobilspel. "Målet var att skapa något extra för att premiera och aktivera vår målgrupp", säger marknadschefen Tina Malmquist.


Ämnen i artikeln:

ModeBubbleroom

Tillsammans med spelutvecklaren Gamerace har e-handlaren tagit fram spelet Bubbleroom Party Puzzle.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ModeBubbleroom

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev