Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Bokexponeringen som gör avtryck i sociala medier

Publicerad: 21 oktober 2017, 05:20

Blanda en dos idioter med en dos psykopater och lägg in en viss president i mixen. Louise Amunder som driver Tyresö Bokhandel vet hur man skapar kreativa och säljande exponeringar.


Ämnen i artikeln:

Media och underhållning

Det var när Louise Amunder höll på att packa upp en sändning med nya böcker som idén till den, på sociala medier, oerhört uppmärksammande exponeringen kom.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Media och underhållning

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev