torsdag23 mars

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Bianca Ingrossos sminkbolag Caia Cosmetics har störst engagemang och faktiskt räckvidd i sociala medier.

Foto: Coop, Getty och pressbilder

Bianca Ingrossos kross – så utklassar hon konkurrenterna i sociala medier

Lyko, Skincity och Kicks har ingen chans – Bianca Ingrossos Caia dominerar bland skönhetsvarumärkena i sociala medier. Market kan med hjälp av Meltwater visa hur tio av de största aktörerna presterade i form av synlighet i sociala och traditionella medier under 2022. ”Det är förvånande att bolagen inte satsar mer på engagemang”, säger Meltwaters Frida Wallsbeck.

Publicerad: 16 mars 2023, 08:30

Annika Wilhelmson

annika.wilhelmson@bonniernews.se

Lyko är det företag som syns mest i traditionella medier. Förra året figurerade bolaget över 3 000 gånger i svenska medier, bloggar eller poddar. I fokus är ofta bolagets ledarskap eller

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Market InsightsLykoCaia CosmeticsSociala medier

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev