Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lojalitet

Så ska Paradiset gynna stammisarna – satsar på personliga erbjudanden

Publicerad: 19 januari 2018, 10:02

Foto: Jakob Renmark

Eko-kedjan Paradiset vill premiera sina stamkunder ännu mer och lanserar personliga erbjudanden. ”Vi kommer att nå kunderna på ett nytt sätt”, säger vd Johannes Cullberg.


Ämnen i artikeln:

DagligvarorParadiset

Paradiset inför i vår ett nytt system för kunddata och kommunikation i samarbete med Visma Retail och Abalon. Syftet är att knyta kunderna närmare kedjan.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

DagligvarorParadiset

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News