Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lojalitet

Lidl avslöjar: Vi tittar på ett lojalitetsprogram för den svenska marknaden

Publicerad: 20 augusti 2018, 11:54

Foto: Shutterstock

Nyligen lanserade Lidl en digital kundklubb i Danmark. Nu öppnar kedjan för ett lojalitetsprogram även i Sverige. ”Vi tittar på en sådan lösning”, säger ekonomidirektören Martin Kauffner.


Ämnen i artikeln:

DagligvarorLidl

De ledande svenska dagligvarukedjorna har alla väletablerade lojalitetsprogram för att locka kunder till sina butiker. Samtidigt har Lidl, som nyligen firade 15 år i Sverige, hittills valt att stå utan.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

DagligvarorLidl

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News