Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lojalitet

Larmet – poäng och bonus lockar inte längre: ”Lojalitetsprogrammen har halkat efter”

Publicerad: 15 april 2019, 05:42

Lojalitetsprogrammen står inför ett paradigmskifte. Bonusar och poängsamlande är på väg ut, enligt Lojalitetsprogramsindex. Istället vill kunderna ha upplevelser. ”Många lojalitetsprogram har halkat efter och får underkänt av kunderna. Kundupplevelsen är en strategisk fråga som inte adresseras tillräckligt”, säger Lars Lindqvist, kommunikationsstrateg på Relation & Brand.


Ämnen i artikeln:

Kundklubb

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Kundklubb

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev