Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lojalitet

Ica har de trognaste kunderna – minsta formatet ökar mest

Publicerad: 13 februari 2018, 11:05

Icas kunder har blivit mer lojala. Största lyftet har minsta profilen. ”Vi är tydligare”, säger Ica Nära-handlaren Carl-Johan Winblad till Market.


Ämnen i artikeln:

DagligvarorIca

Market berättade nyligen att uppstickaren Tempo flyttar fram positionen mest i dagligvaruhandeln och ökade kundstocken med 18 procent mellan 2016 och 2017.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

DagligvarorIca

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News