Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lojalitet

Elons kundklubbssuccé – antal medlemmar ökade med över 100 procent

Publicerad: 10 oktober 2019, 13:25

Foto: Mikael Sydner

I och med den omvandling som Elon genomgår har ett större fokus lagts på kundklubben. Det har gett resultat. Under det senaste året har antalet medlemmar ökat med 110 procent.


Ämnen i artikeln:

HemelektronikElonKundklubb

Läs mer: Elons största butiksomvandling någonsin: ”Fokus på människan”

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

HemelektronikElonKundklubb

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News