Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lojalitet

Elons kundklubb vinner i Melodifestivalen – 4 000 nya medlemmar på en vecka

Publicerad: 15 februari 2019, 08:07

Elons kundklubb är en vinnare i Melodifestivalen. Genom en kampanj under festivalen har kedjan lyckats öka antalet medlemmar i kundklubben med 60 procent.


Ämnen i artikeln:

HemelektronikElon

Elon är huvudsponsor till Melodifestivalen. Under perioden som festivalen pågår delar kedjan ute en festivalpåse till alla som vill bli medlemmar i Klubb Elon.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

HemelektronikElon

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev