Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lojalitet

Elon satsar på kundklubb: ”Ser redan att det lönar sig i form av högre snittkvitton”

Publicerad: 11 april 2018, 05:31

Foto: Pontus Edman

Elon har lanserat en kundklubb. Innan årets slut ska alla butiker kunna erbjuda medlemskap. ”Ger möjligheter att kunna personalisera kundens upplevelse”, säger CRM-ansvarig Magnus Svensson.


Ämnen i artikeln:

HemelektronikElon

I slutet av januari lanserade Elon sin kundklubb. Innan årets slut ska alla Elon-butiker, vilka är cirka 300 stycken, kunna erbjuda medlemskap.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

HemelektronikElon

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News