Foto: Andreas Dyrberg Skog
Verktygen som skapar fantastiska kundmöten: ”Vi övar varje vecka”
Att utveckla kundmötet är ett kontinuerligt arbete med kundresans samtliga delar. Det visar en undersökning bland butiks- och regionchefer av Custitude. ”Här ser vi vad som ofta är kännetecknande för de som lyckas skapa fantastiska kundmöten”, säger vd Lotta Eriksson om undersökningen. Läs om:
✓ Åtgärderna som skapar permanent förbättring av kundmötet. ✓ Verktygen som används av kundmötesproffsen.
✓ Varför kundmötena inte alltid blir 100 procent.
✓ Hjälpmedlen som står överst på önskelistan.
✓ Proffsens bästa tips till nya chefer.
Mikael Sydner
Custitude har nyligen frågat drygt 30 region- och butikschefer inom retail hur de arbetar för att förbättra kundmötet.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.