fredag27 januari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Kundmöte

Foto: Andreas Dyrberg Skog

Verktygen som skapar fantastiska kundmöten: ”Vi övar varje vecka”

Att utveckla kundmötet är ett kontinuerligt arbete med kundresans samtliga delar. Det visar en undersökning bland butiks- och regionchefer av Custitude. ”Här ser vi vad som ofta är kännetecknande för de som lyckas skapa fantastiska kundmöten”, säger vd Lotta Eriksson om undersökningen. Läs om:
✓ Åtgärderna som skapar permanent förbättring av kundmötet. ✓ Verktygen som används av kundmötesproffsen.
✓ Varför kundmötena inte alltid blir 100 procent.
✓ Hjälpmedlen som står överst på önskelistan.
✓ Proffsens bästa tips till nya chefer.

Publicerad: 19 januari 2023, 12:36

Mikael Sydner

mikael.sydner@bonniernews.se

Custitude har nyligen frågat drygt 30 region- och butikschefer inom retail hur de arbetar för att förbättra kundmötet.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Market InsightsButikLedarskap

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev