Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kundmöte

Vässa kundmötet under pandemin: Sju tips baserat på verkliga butiksbesök

Publicerad: 25 februari 2021, 09:42

Foto: Getty

Nästan hälften av de som besöker en butik har ingen kontakt med en säljare. Det visar Kundmötesbarometern som Market publicerade delar av förra veckan. Här är sju avgörande tips som är extra viktiga för besökare och kunder i fysisk handel just nu.


Ämnen i artikeln:

ButikDetaljhandeln

Lotta Eriksson.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ButikDetaljhandeln

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News