Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kundmöte

Unika siffror – så har kundmötet ändrats på tio år: ”Stor varningsklocka”

Publicerad: 7 mars 2019, 12:18

Handelslandskapet har genomgått en omfattande transformation de senaste tio åren. Men hur mycket har kundmötet i butik förbättrats? ”Tyvärr har det inte hänt särskilt mycket på tio år. Det är en stor varningsklocka för branschen”, säger Lotta Eriksson, vice vd på Daymaker.


Ämnen i artikeln:

Daymaker

Lotta Eriksson, vice vd, Daymaker.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Daymaker

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News