Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kundmöte

Unga dissar mobila annonser

Publicerad: 29 mars 2017, 06:17

Foto: Bigstock

Unga tittar på tv och film digitalt och mobilt – men vill inte se annonser. Det visar studien ”Digital Democracy Survey”.


Ämnen i artikeln:

HeminredningMode

Unga tv-konsumenter tittar mycket på streamat innehåll, men en stor majoritet stänger av och klickar bort om innehållet följs av annonser.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

HeminredningMode

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News