Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kundmöte

Undersökning avslöjar: Så bra är handeln på att ta hand om kunderna

Publicerad: 16 december 2019, 07:00

Mer än sex av tio kunder inom handeln är goda ambassadörer för sina varumärken och handeln är bra på att förbli personliga i kundmöten trots att de inte längre bara sker i den fysiska butiken.


Ämnen i artikeln:

Detaljhandelnkundrelation

Undersöknings- och insiktsplattformen Brilliant Future har med hjälp av 700 000 svar från kunder i 90 olika organisationer tagit temperaturen på hur bra en rad branscher i Sverige är på

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Detaljhandelnkundrelation

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev