Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kundmöte

Tronskifte i bokhandeln

Publicerad: 9 oktober 2014, 06:05

Akademibokhandeln har knuffat ner Adlibris från tronen och är nu det starkaste varumärket i bokhandeln. Det visar en ny undersökning. Här är konsumenternas favoriter – bransch för bransch.


Ämnen i artikeln:

Media, lek och nöjeMedia och underhållningButikskonceptAdlibrisAkademibokhandeln

Adlibris har under flera år varit det starkaste butiksvarumärket i bokhandeln. Men så är det inte längre. Branschens starkaste varumärke är i stället Akademibokhandeln.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News