Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kundmöte

Svenskarna: De är mest ansvarsfulla

Publicerad: 14 oktober 2015, 07:43

De flesta butiker och kedjor har en svag CSR-profil. Stadsmissionen och Myrorna står enligt konsumenterna i en klass för sig.


Ämnen i artikeln:

DagligvarorMyrorna

De flesta svenskar har ingen relation till vare sig Stadsmissionens eller Myrornas second hand-butiker. Men merparten av de som har det hyllar butikerna för det samhällsansvar de tar.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

DagligvarorMyrorna

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev