Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kundmöte

Superlista: 106 kedjor med bäst och sämst kundmöten

Publicerad: 4 mars 2019, 09:13

Fjolårsettan rasar på listan samtidigt som den övergripande kvaliteten på kundmötet är något sämre än i fjol. Det visar nya Daymakerindex. ”Hela detaljhandeln fokuserar på förändringsprocesser som gör att man tappar fokus på kundmötet”, säger Lotta Eriksson, vice vd för Daymaker.


Ämnen i artikeln:

HemelektronikKläderDaymaker

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News