Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kundmöte

Stekhet vår för lågpris

Publicerad: 28 maj 2014, 06:52

Under våren har kundstocken växt hos såväl Willys, Lidl som Netto. Lågpriskedjornas kunder har dessutom blivit mer lojala.

Ämnen i artikeln:

DagligvarorButikskonceptLidlNettoWillys

Lågprisbutikerna var vårens vinnare i dragkampen om de pengar hushållen lägger på livsmedel och andra dagligvaror. Det visar GFK:s kartläggningar av inköpen under perioden februari–april.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev